dimecres, de setembre 15, 2010

En honor a la veritat

La redacció del diari El Debat.cat es feia ressò ahir de la posada en marxa de l’AbsolutMas. Crec que és un dels millors diaris que es fan al nostre país. De llarg. El català que fan anar no es pot comparar amb cap altre diari actualment. És un vertader goig poder llegir-lo.

Em fa gràcia, però, la referència als promotors de la iniciativa. Concretament la dirigida a mi, a aquest blog: “del popular blocaire Dessmond, anònim a qui més d'un atribueix el nom d'algun destacat de la família convergent”.

He de dir que em sento afalagat, però no crec ser pas “popular”. Trobo que és excessiu qualificar-me d’aquesta forma, però reconec que em deixat inflat com un paó. Ara, donat que són tant considerats amb la meva persona, si que no vull fer encara més gros el cúmul d’inexactituds: sento desvetllar que no sóc pas cap destacat nom de la família convergent. D’aquesta formació hi vaig sortir per cames, cosa que em va suposar l’aterratge a Unió Democràtica. I aquest partit fa anys que el vaig deixar estar. No per discrepàncies polítiques, sinó per manca de fe.

2 comentaris:

La dona del Dessmond ha dit...

Jo dono fe que en Dess no és cap membre destacat de cap partit. És clar que no sempre m'ho explica tot ni, per suposat, la fe és quelcom inesgotable.

Andreu ha dit...

Sort que El Debat és un rigorossíssim diari digital que contrasta sempre, abans, totes les informacions i investigacions que publica.

El "De" ho confirma amb el "Bat" i ja està. I en l'apartat d'Opinió, el sempre viperí, i d'acreditada family de Xicago, Tony Bolanyow.

Batua l'olla!!

Ben afectuosament,
Andreu

PS- Només he trobat una explicació futurista. Que el "vident" de la redacció del seu Debat hagi "vist", amb la seva bola, un futur esplendorós i convergent al Pere..i s'hagi confós de data.