dimarts, de febrer 05, 2008

Esperit Sant

He estat uns dies amb una connexió fumuda. O rematadament morta, per ser precís. M’he queixat a telefònica, és clar. I estic convençut que l’Esperit Sant hi ha fet més que qualsevol dels experts en ADSL que he tractat. Vaig poder penjar de forma surrealista el text del Llibre dels Fets. No volia perdre’m aquesta commemoració dels 800 anys del naixement del Rei en Jaume. Però ha estat la darrera cosa que he pogut fer amb els mínims de cordura que li suposa a la tasca blogaire. Espero que demà continuï la normalitat i pugui lliurar la darrera entrada al voltant de l’abstenció. Esperit Sant, siguis on siguis –de farra per arreu?-, recorda posar-te el despertador demà al matí. Gràcies a la bestreta.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja deia jo...

Em pensava que estaves malalt, hehe.

Aquí al Pirineu ens tallen l'aixeta virtual de tant en tant.

Apa, bona nit

Dessmond ha dit...

Jo no hi estic acostumat. Un trauma, vaja.
Bona nit i tapa't!

Joan Safont ha dit...

Una pregunta: reps bé els mails? Confirma'n quan puguis el meu mail.

Anònim ha dit...

Queixar-se a Telefònica és picar ferro fred. Si l'Esperit Sant us falla, encomaneu-vos a Santa Prisca, amic dessmond!

Que tingueu sort, i aviam si us podem a tornar a llegir ben aviat!

Vida quotidiana ha dit...

Uff... amb els monopolis hem topat. A veure si tens sort i el tema se soluciona ben aviat.

Anònim ha dit...

ja m'estranyava tan poca activitat.
que tinguis sort!

Dessmond ha dit...

Joan Safont,
He rebut el teu correu-e. Perfecte.

Zincpiritione,
Veig que també has hagut d'encomanar-te a alguna altra divinitat. Domines el tema de sabotatge cibernètic.

David,
De moment, l'Esperit Sant funciona. Tocar fusta i telefònica no serveix de gaire. Visca el monopoli, sí.

Joan Arnes,
Espero que això aguanti. Gràcies!.