dimecres, de juliol 18, 2007

Google totpoderós

De la llarga conversa haguda amb en López Tena, a Reus, també van sortir coses sobre Google i els criteris de cerca. Vaig deduir que fa un cert seguiment del seu llibre per la xarxa. Justament ahir, recordant la conversa, vaig provar al navegador: “Lopez Tena llibre”. No sé si és pel fet que tinc la versió de Windows en català i això pot ser un criteri restrictiu de cerca, però el cas és que Google retornà com a quarta entrada un enllaç a aquest blog. Davant hi apareix una altra d’un blog que tinc vinclat, en Talaiòtic.

Suposo que ha estat això el que ha provocat que ahir rebés un missatge de n’Alfons, on feia la seva llista de suggeriments referents al post anterior, a més de dir que ha llegit els comentaris que s’han fet al voltant del sopar amb ell.

Jo m’he quedat mort. De riure, també. Però mort, perquè volia fer unes entrades referides al seu llibre. L’estic llegint amb molta atenció i crec que la suma d’informació que aporta, més el que s’ha dit en algun sopar-debat del Grup Hayek dona un resultat curiós, nacionalment parlant. Però cony, no l’he acabat. Em falta ja ben poc i voldria tenir feta completament la seva lectura per començar a fer les meves disquisicions.

Si és donés el cas, que l’autor no està d’acord o pensi que la vesso, sempre hi ha el recurs final de poder-ho discutir al sopar, a més de fer cap comentari. Ara, això significa que hauré de mirar-m’hi molt en endavant. Hauré de fer bona lletra per tal que se m’entengui el que vull dir i que no provoqui interpretacions que no cerco. Google no m’ho perdonaria.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, Dessmond,

A mi també m'agradaria anar al sopar, però no m'hi vull comprometre perquè vés a saber...

Ara mateix he anat a comprovar que ens han publicat la carta. Gràcies per l'avís. (També la van treure a l'Avui i a l'E-notícies.)

Salut.

Modgi ha dit...

Tiu, digues la veritat: t'estàs fent biògraf, oi?

Dessmond ha dit...

Reflexions en català,
Pensa-t'ho de cara el setembre, doncs.

Modgi,
jajaja, no.
M'interessa el tema i crec que el punt de vista de'n López Tena és el més solvent que conec.
Si puc col·laborar a fer-ne difusió em donc per ben pagat.

Anònim ha dit...

Hola Dessmond,
Club Saratoga agraeix les teves paraules en el nostre bloc. Sort !!!

Mikel ha dit...

No podem ser pas conscients de qui llegeix realment els nostres blogs , per tant no ens hauria pas d´influenciar.