dissabte, de juliol 22, 2006

L'hora dels adéus

Avui s’ha acabat la vida monàstica de balneari. M’ha costat marxar, sabent que ho trobaré a faltar. Han estat uns dies collonuts per la regeneració epidèrmica i mental. Feia temps que no desconnectava d’una forma tan literal. L’expressió desconnectar ha estat plena. Ara tot just acabo de desfer maletes, només penso quan puc tornar a organitzar una escapada cap a aquelles contrades.

El País Basc dona per molt. Però aquesta volta per Urduña ha estat una feliç troballa. Queda molt per descobrir en aquesta comarca rematadament única.

Demà em reincorporo. El destí té aquestes males passades: després d’una tongada de glòria en ve una de desgràcia, inexorablement.

Per si demà algú encara té ben obert el seu horitzó de possibilitats esplèndides en aquests dies de relax estival us adjunto l’enllaç web d’aquest paradisíac balneari, per si pot ajudar a noves alternatives: http://www.aisiahoteles.com/index2.php?len=1 i triar l’opció "Aduana". Cal anar-hi amb intenció de desconnectar, peti qui peti. Ah, si finalment us decidiu, demaneu les ofertes per a les parelles! . Espero que ja em direu com us ha anat!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

A vegades les opcions mes desconegudes son les millors per desconnectar. Si vas a un lloc molt conegut i ple de gent no desconnectes, et trobes els mateixos problemes de cada dia.

Dessmond ha dit...

Absolutament d'acord, Sir.

Anònim ha dit...

És necessari desconnectar. Encara no he provat això d´anar a un balneari. Potser m´ho haig de plantejar. Pel que expliques sembla que està molt bé. Jo també començo a tenir ganes de desconnectar:-)

Anònim ha dit...

Benvolgut dessmond,
com bé em vas avisar no ha estat feina fàcil localitzar la pel·lícula d'Emir Kusturica. Sembla que a l'estat espanyol no es comercialitza i menys encara amb la versió original i subtítols amb anglès o català.

Només he identificat un videoclub on em sembla que la tenen, aquí l'enllaç al seu catàleg virtual (tot i que sense estar registrat no es poden visualitzar els seus resultats) http://www.deuvedes.com/

La meva principal font d'informació em diu que la comercialització de la peli està prevista en un futur però que de moment cal creuar fronteres per aconseguir-la, em comenten que a França si que està disponible, jo he fet la cerca a l'Fnac francès i res, així que la cosa està lletja.

Un altre intent de cerca fou amazon, els consta la pel·lícula però no està disponible. Potser se l'ha empassat un forat negre? Potser hi ha un lobby secret perquè no surti a la llum?

El cas és que m'han agafat ganes de veure-la. Sento no haver complert les espectatives de bona documentalista, però com que ara tinc l'orgull ferit, seguiré buscant i si trobo indicis te'ls comunicaré ràpidament.

Per cert, bentornat de l'euskal balneari.

Cordialment,

Bluf...

vilapou ha dit...

Déu n'hi do amb la desconnexió. Ja m'he començat a mirar l'enllaç. Potser algun dia...

Dessmond ha dit...

Bluf,
Molt agraït pel teu temps. Ara em miraré aquest enllaç que em subministres.
Vull dir-te que no m'has decebut en absolut en tan que bona documentalista. La meva demanada sé que és enverinada. Jo mateix porto un fotimer de temps gastat rera aquesta pel·lícula. Ara, et ben asseguro que s'ho val.
Gràcies per tot i seguiré esperant senyals teus!

Dessmond ha dit...

Benvolgut Vilapou,
Si tens ocasió no t'ho pensis massa. Està molt rebé.
Per cert, a veure si trobo un correu-e teu i et faré arribar imatges d'escales.